gräddgatan memmavägen sockergränden

hahahaha

saker jag längtar efter JÄTTEMYCKET:


  • mina kusiner och göteborg
  • min klass faktiskt, tro det eller ej
  • första maj och nionde maj. jag tror jag dör. blir galen varje gång jag tänker på det!!!
  • att kunna smsa igen, det är ju så dyrt i finland
  • komma hem och läsa ett brev jag förhoppningsvis har fått!!
  • att komma till stockholm och känna SOMMARVÄRMEN som tydligen är där nu.
  • kunna gå till skolan med blommiga tunna vårjackan när solen skiner
  • HÖRA MÅSARNA SKRIA <-- vad fult det låter hahaha
  • mjukglass, cornetto, vattenmelon, grönt gräs, den blomstertid nu kommer
  • att stå på bussen och svettas ihjäl


här ser jag lite ut som en gubbe. baiz!



ÄLG

ps. jag blev inte så sjuk! fast man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken (är ordspråket så hahaha?) ds.

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILL 1 MAJ OCH 9 MAJ NU SKA JAG GÅ OCH LÄSA ANDRA NARNIA-BOKEN så bra hejdåååå

Kommentarer
Postat av: olga

vad händer den 1 och den 9 maj?

och sen..det kmr nog dröja ett tag innan man svettas på bussen för att det är så varmt.. ;(

och sista saken..jag längtar inte ett dugg efter klassen haha.. :o

2010-04-05 @ 11:04:42
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAG SAKNAR DIG! OCH VILMA! OCH SOMMAREN!

2010-04-06 @ 14:40:03
Postat av: alva

saknar d ej

2010-04-07 @ 16:30:03

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0