hey bubbles, wanna smell the candy?

jag sitter här och jämrar mig för att salem al fakir är med i en telia-reklam. känns verkligen inte bra.
suck
HAHA så töntigt jag drömde en natt att salem satt vid en dator och jag stod bakom. så såg jag att han gick in på min blogg och då blev det jättepinsamt för alla mina inlägg handlade om honom.

den drömmen vill väl säga mig nåt antar jag.

wooooh klicka på klarna-loggan och ta del av vårt fina vårerbjudande. klarna gör det tryggare för dej att handla på nätet, välkommen till oss på klarna.se

idag efter skolan var jag, alva, kajsa, carro, emma och (annie) kvar på skolan för att göra en geografi-plansch. sen åkte jag från skolan med annie och vi pratade om att vara nånstans där det låter jättemycket och skrika nåt till nån och så blir det tyst och skriket liksom blir ett skrik i allt det tysta. såna pinsamheter typ. sen tog jag bussen hem och jag lyssnade på
1. backseat 2. fembot 3. friend
hemma gjorde jag franskan och övade på geografin. sen satte jag mig vid datorn och där sitter jag än. jag lyssnar  på jens lekman och chattar med annie. det kliar på mitt knä. imorgon är det torsdag och då har vi syslöjd, jag ska fortsätta sy på min väska och blabla den kommer bli ful. snart är det popadelica. puzzzz hejdå ha det bra.



Kommentarer

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0