some people never change. they go on and on, stuck on the same trail

tjatja stå ut med att min bloggdesign är tråkig okej! jag vet inte hur jag ska göra den fin riktigt. och inte vågar jag fråga vad ni tycker för då blir det bara pinsamt när ingen svarar! vad hände liksom med alla kommentarer jag alltid fick förut? på varje inlägg fick jag minst fem kommentarer. så tråkigt så tråkigt. jag antar att det har med mina inlägg att göra också. alva o, vad tycker du, är min blogg tråkigare nu eller är den lika rolig och bra som du alltid påstod att den var förut?
jag har börjat skriva ganska tråkigt. men så här då:
egentligen skulle jag kunna skriva fett djupa inlägg om intressanta saker, men:
1. det kan bli väldigt töntigt och
2. det är jobbigt!

men visst! jag kan försöka!!!!

idag har jag shoppat loss lite nya kläderzzz (se töntiga bilder) och just nu håller jag på med ett biologihäfte. nästa uppgift är:

Beskriv din favoritinälvsmasks livscykel.

man ba jaha. så nu måste jag googla efter BINNIKEMASK + LIVSCYKEL.
binnikemask är min favoritinälvsmask.
mysigt.

btw HURRAAA vilma och jag ska få adoptera my cousin hannas gamla röda converse! YEY YEY YEY!

haha hejdå!






man ser inte färgen på skorna, men vinröda woho!

Kommentarer
Postat av: Hanna

De är jättejätteslitna, men det går säkert att hitta på något med dem! Om typ två veckor kommer jag! WOHO!

2010-04-10 @ 22:56:03
Postat av: olivia

åååh vinröda! som du alltid velat ha ju! puss!

2010-04-10 @ 23:49:16
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: alva.o

Okej, såhär är det Greta: din blogg är EXAKT lika rolig och bra som den alltid har varit! Glöm aldrig det. Och när ingen annan läser din blogg så måste du veta att du har mig...

Ehm..okej, DET DÄR lät väldigt..töntigt..

Men ungefär så.

2010-04-12 @ 09:42:56
Postat av: alva.o

om man googlar på "binnikemask livscykel" kommer din blogg upp bland sökresultaten :)

2010-04-15 @ 21:42:10
Postat av: greta

AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA är det sant alva? gud vad roligt!

2010-04-15 @ 21:51:26
URL: http://riskornvete.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0