that's true love that's true love

idag åkte mötte jag jossan och amanda på t-centralen. vid SPOTTKOPPEN. vi gick till spår 3 och tog tåget till uppsala där salem al fakir skulle signera!
 
när tåget var framme sprang vi till buss 13 som tog oss till media markt.
där ställde vi oss vid en liten scen och vi var först typ!!!

i en timme eller nåt stod vi väl där och väntade tror jag. sen kom han <3 han sa godmorgon. sen tittade han på klockan och märkte att den var 1!
vi stod längst fram MEN han tittade inte på oss en enda gång förutom när jossan började dansa när salem sa: ni kan ju faktiskt röra på er lite också! då pekade han på jossan och skrattade. annars tittade han inte på mig en enda gång. kul.
jaja. han spelade 4 o'clock och i'm so happy. vi smälte! wey.



sen tog dom upp ett bord på scenen och det blev en lång kö till signeringsgrejen. vi kom ganska långt fram (TYVÄRR SÅ HÄR MED FACIT I HAND)
mm vi kom fram till honom och jossan var först. han signerade hennes tygkasse och jossan sa: jag har också vita converse!
salem ba: a men dina är ju vita och jätterena.
jossan ba: jamen converse ska ju vara smutsiga och slitna!
salem ba: jaa det är ju sant. converse är ju dom enda skorna som funkar att vara smutsiga och slitna!

typ

sen var det min turrr. han fick signera min tygkasse också och så visade jag min bakgrundsbild på mobilen och ba: här är du i typ sjuan, hehe.
han ba: eeh jaha. eh? och var har du fått den? (ganska drygt)
jag ba: vi går på samma skola som du gick på! jag har fyrans också, du var jättegullig!
han ba: *litet skratt* jaha så då har du gått och kollat i dom gamla skolkatalogerna eller? jag tror inte jag har mina såna där kvar..
jossan ba: men sånt ska man ju spara!
salem ba: ja men vissa saker är det skönt att liksom lämna bakom sig i livet.

typ.

sen amanda. han skrev på hennes papper med guldpenna. "Till Amanda" jättefint och jag och jossan ville också ha så men när vi frågade om han kunde göra så på våra sa han bara: nej det är så lång kö så det hinner vi nog inte med. MEN EN ANNAN GÅNG!

buhu.
nu när jag skriver så här känns han kanske inte så dryg. men hela stämningen var konstig. han kändes sur typ. buhu. vi (fast inte amanda!) var ganska deprimerade efter men amanda tröstade oss och sa att han nog hade en dålig dag och andra bra saker!!!




hoppas inte det här inlägget blev töntigt eller så. jag skrev ju så mycket och det blir lätt töntigt när jag skriver. :(
ska sätta på pyamas nu! hejdå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Salem är min favoritman! Jag har inget vettigt att skriva här, men jag skriver iaf, så det så!!!

2010-04-18 @ 22:42:08
Postat av: josefine var namnet

Ta bort första bilden, för hemsk!!

2010-04-19 @ 19:35:31
Postat av: greta

hanna: visst är han? men inte så mycket för mig längre buhu blev lite ledsen igår...

josefine var namnet: tänker jante gö för du är supergullig okej

2010-04-19 @ 21:12:28
URL: http://riskornvete.blogg.se/
Postat av: josefine var namnet

om man tycker kärringar och rynkor är fint så visst, men bespar svenska befolkningen den synen!

2010-04-20 @ 21:02:44
Postat av: josefine var namnet

nej jag ångrar mig, BORT MED DEN BARA!

2010-04-26 @ 20:23:01

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0