WINTER'S CITYSIDE CRYSTAL BITS OF SNOWFLAKES ALL AROUND MY HEAD AND IN THE WIND

hej. jag sitter och lyssnar på big in japan med alphaville. borde spela gitarr och plugga sångtexter och så vidare och så vidare.
sssssaknar nåt jag inte kan sätta fingret på och min tygkasse är redan smutsig och har ett hål i bottnen. känns bra känns bra.

imorgon är det onsdag, sen är det torsdag sen är det fredag sen är det lördag sen är det söndag sen är det måndag sen är det tisdag sen är det onsdag sen är det torsdag sen är det fredag sen är det popadelica. kan inte vänta. jo det kan jag men jag längtar.

sen i helgen kommer hanna och alla ska kolla på markus krunegård vid hornstull strand. vad ska jag göra. sitta vid datorn? ja typ

THINGS ARE EASY WHEN YOU'RE BIG IN JAPAN OH WHEN YOU'RE BIG IN JAPAN

jaajahaja.... . .. jag går i skolan och varje morgon/när jag går hem ensam från skolan lyssnar jag på backseat eller fembot, börjar blir lite sorgligt nu kanske... ... ..

alla har slutat smsa mig och jag orkar inte ha nån tråkig blogg okej hejdå

Kommentarer
Postat av: olga

men åh..vilket deppigt inlägg det blev :(

men jag kommer börja smsa dig jättemycket såfort jag skaffar tele2!!

jag lovar :)

2010-04-20 @ 20:36:05
URL: http://olgaaas.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0