why didn't I just want you back when I had you back when i had youuu

hey hey, känns kanske inte så jätteroligt att alla är på popaganda för tillfället och har kul och allt är så himla bra och blablabla, men äh. får skylla mig själv som inte höll bättre koll på biljetter och så.
igår var jag i alla fall på veronica maggio med jossan.  hon var väl bra. spelade inga problem och stopp osv och det var väl bra men lite tråkigt med tanke på att popaganda höll på några kilometer bort och så. efteråt träffade vi edvin och pål och jag vet inte... vi åt... av edvins pommes frites... vet inte... sen sa vi hejdå och jossan och jag tog djurgårdsfärjan till slussen. STOD EN METER FRÅN ULRIK MUNTHER som tog kort på utsikten med sin iphone (kanske kom med på bild på ULRIK MUNTERS IPHONE OMG) <3 <3 <3.
på slussen köpte vi en godisrem och tog tunnelbanan till skanstull och eriksdalsbadet, träffade vilma och emma. satt på en mur (typ) och lyssnade på jamaica. lagom till robyn gick vi och satte oss där i skogen bakom scenen och diggade.


det var ganska kallt men helt okej mysigt ändå! sen gick vi till sjöstaden, sa hejdå till jossan och gick hem och duschade. somnade.

idag har jag åkt skanstull > östermalmstorg. humlegården. östermalmstorg > t-centralen. weekday och h&m. t-centralen > skanstull. gått förbi eriksdalsbadet och hem.

här sitter jag nu och lyssnar på kinesisk techno. nä. nä, det är inte kinesisk techno men braaa: Sophia Somajo – I-rony - Single Remix.


bananleende
greta

Kommentarer
Postat av: vilma roxy snoken

BANANLEENDE <3 <3 <3



ärligt talat så kom det ju inte bra folk till popaganda kära du.

2010-08-28 @ 21:59:33
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: clarie

HAHAHAHA

"bananleende

greta"



döööööör

2010-08-29 @ 11:01:20
URL: http://losttartofmurder.blogg.se/
Postat av: olga

aaah vad kul!!ulrik munther!!var han snygg??

2010-08-29 @ 14:54:19
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: ottilia

sv: haha nej ditt hår är inte grönt<3

2010-08-29 @ 20:34:02
URL: http://ottilia.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0