poppin bottles in the ice like a blizzard

hejsan
jag vet  inte alls vad jag ska skriva om, inläggen jag skriver hamnar bara i utkast hela tiden men; skolan har slutat för terminen. vi har haft avslutning med godis och saft och fått betygen (fyra mvgn!!). det har hunnit vara julafton, igår. jag fick ljus i många färger, en tygkasse, en olivgrön halsduk, en svartblå hålig tröja, två böcker (världshemligt och bladen brinner <3), en klänning, badolja och små badkulor. fett fint.
jahaaa annars då, jag har ätit massa julmat och bakat en tårta som blev ganska osmaklig. baka inte den här!
men: imorgon börjar väl mellandagsrean, ganska fett va!
nåt som är mindre fett är dock att alla mina pengar gått åt till julklappar, haha.

äh, just nu: sitter i mitt rum vid min vita lilla sekretär och lyssnar på afasi & filthy, n00blåten visserligen men ja!

nu orkar jag faktiskt inte skriva mer
big boo! heido


Kommentarer
Postat av: Siri

tja gretel. fett cool den blogg du har. FETT med barbrobocker!!<3

och mvgn. och Moooomin.

2010-12-26 @ 11:26:35
URL: http://omkarlekfinns.blogg.se/
Postat av: Siri

tja gretel. fett cool den blogg du har. FETT med barbrobocker!!<3

och mvgn. och Moooomin.

2010-12-26 @ 11:26:36
URL: http://omkarlekfinns.blogg.se/
Postat av: Siri

tja gretel. fett cool den blogg du har. FETT med barbrobocker!!<3

och mvgn. och Moooomin.

2010-12-26 @ 11:26:36
URL: http://omkarlekfinns.blogg.se/
Postat av: emil

HEJ GRETA DU E SNIGG<3 fan asso. HAFFA? moo

2010-12-26 @ 11:55:13
Postat av: anders

<3 BARBRO

2010-12-26 @ 11:56:27
Postat av: anders

<3 BARBRO

2010-12-26 @ 11:56:27
Postat av: greta

HAHAHAHAHAHAHA SIRI <3

2010-12-26 @ 12:48:17
Postat av: ottilia

åh vilka ämnen fick du mvg i?

dina julkappar. fett

2010-12-28 @ 00:44:01
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: doktorp

fett fett gretel!



feel the rhythm gretel!



Det var en gång en liten farbror. Det var en mycket ensam liten farbror. Ingen brydde sig om honom fast han var snäll. De tyckte att han var för liten. Och så tyckte de att han såg för dum ut.



De tyckte att han hade för ful hatt också. Därför var alla dumma mot lilla farbrorn. Det hjälpte inte att han lyfte på hatten ideligen och sa godda. Ingen brydde sig om honom i alla fall.



Hundarna morrade åt honom och farbröderna satte krokben på honom när han tog sin lilla morronpromenad.



På nätterna låg den lilla farbrorn och grät för att han var så ensam. VARFÖR TYCKER INGEN OM MIG? JAG SOM ÄR SÅ SNÄLL, tänkte han.



2010-12-28 @ 17:13:59
URL: http://www.kungahuset.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0