jag skyndar vidare går norrut genom natten












hej
den här veckan har det hänt mycket
jag har varit i skolan och tack vare sl kom jag minst en halvtimme för sent varje dag, typ
sen på torsdagen var jag och hälsade på vid kentkön och sen nästa dag var jag i skolan och sen gick jag till sergels torg och träffade hilda amadeus olivia och dom. jag var konstig och tråkig.

ingen svarar på mina sms eller på msn

roligt
hejdå alva och annie som är dom enda som läser min blogg
:( ni är snälla
hejdå




Kommentarer
Postat av: ANONYM HIHI

haha failfågel

jaja men det är iallafall sportlov!

2010-02-28 @ 13:27:51
Postat av: olga

men bajs på dig du vet ju att jag läser..

2010-02-28 @ 14:11:44
Postat av: Achmed

men bajs på dig du vet ju att jag läser..

2010-03-02 @ 09:05:40
Postat av: Manda

JAG LÄSER FAKTISKT OCKSÅ DIN BLOGG! " skärpning och pålägg :D

2010-03-02 @ 19:12:28
URL: http://jennefors.blogg.se/
Postat av: ALVA

menar du mig eller andra Alva? nu får du berätta här, för jag läser din blogg! och vilken alva tror du att jag är...?

2010-03-03 @ 14:32:04
Postat av: ALVA

men hallå vilken Alva menar du? nu får du ta och förklara här, för jag läser din blogg! och vilken alva tror du att jag är...?

2010-03-03 @ 14:34:47
Postat av: greta

ALVA: Hej Alva! Eftersom du verkar lite vrång på det här får jag väl säga så här: Egentligen vet jag att både Alva O och Alva B läser min blogg (andra Alvor också kanske, vem vet?), men eftersom jag just då hade pratat med Annie och med Alva O om min blogg (jag tror jag hade det i alla fall) var det i detta inlägg Alva O jag syftade på. Därför tror jag också att det är Alva O som har kommenterat det här inlägget. Bara för att hon kände på sig detta. Hejdå Alva!

2010-03-04 @ 20:01:09
URL: http://riskornvete.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0