för snygg för att va underjord men för blek för att va flickidol



ih. bäst.
okej ska lägga ner nuuu. NI HAR VART UNDERBARA HÄR ÄR SKIVAN VARSEGO.
men idag: vaknade halv tolv. smsade lite. gick upp. la mig i soffan. gick till kylskåpet och åt a-fil och 4 mackor typ hahaha. låg i soffan och jag vet inte, tittade när vilma kollade på videos på datorn. gick och provade jeansen jag köpte på arvika, dom jag hade tänkt klippa till shorts. dom var för små. KUL. så några shorts blir det inte. 
åt lunch. diskade lunchdisken och blev jättetrött. tog tag i mig själv och gick ut. promenerade till gamla lägenheten och lekte med och gav marsvinen mat. dom står där för tillfället.

sedan kände jag mig färdig där så jag åkte ner med hissen till cykelförrådet och skulle ta ut min cykel men den var jättesvår att få ut EFTERSOM NÅGON JOBBIG FÖRÄLDER MINSANN ALLTID STÄLLER TVÅ FYRHJULINGAR FRAMFÖR DEN GRRR. haha nä. jaja, jag fick ut den och cyklade i alla fall hem sen.

nu sitter jag vid mitt stora fönster och lyssnar på snook.
Kram
GH


Kommentarer
Postat av: Vilma

vi gav er svaret en än gång för en trekvarts miljon

<3

2010-07-29 @ 00:54:12
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: simone

PIIIINSAAAMT såg du oss... jag ba "vi träffades på signeringen, munken in the park och arvika, du var skitbra!" han ba "jo jag vet! jag har sett er flera gånger!" vi ba . folk blängde på oss ganska mycket då, förlåt då inte mitt fel att världens snyggaste kille känner igen mig :PpPpPp hahaha skoja. men ja det var jag hahaha. han var så himla gullig som verkligen gick hela varvet av fans och signerade och kramades trots att han hade bråttom till något. aaaw snutte

2010-07-29 @ 02:38:12
URL: http://ohyouresosilentsimone.blogg.se/
Postat av: simone

ps oskar är alltid attraherande.

....förutom under hela snookperioden. snälla oskar vafan vad det där för skägg egentligen :(

2010-07-29 @ 02:42:41
URL: http://ohyouresosilentsimone.blogg.se/
Postat av: simone

hahahah men 2 mail är ju bra!! keep up the good work! åh sa han<3



och ja, mustaschen får han också GÄRNA skippa... det är ok med lite stubb men inte som på Arvika, då var det ju hemskt. ):

Jaa nice! yes, jag med. det var lite struligt först, för min kompis clarie fick ingen biljett eftersom dom tog slut. men hon mailade oskar om det, och han mailade tillbaka några adresser där hon eventuellt kunde få biljetter. och om inget krånglar sig i dörren så har dom hållt två biljetter till henne hahaha. fattar inte att dom är så snälla!?!?! heeelt sick

2010-07-30 @ 00:37:16
URL: http://ohyouresosilentsimone.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0