högt över koppartaken mellanmjölk och handeldvapen

äh orkar inte skriva, det blir bara fult. men okej:
igår sov jag över hos alva och firade henne med riktigt tjohej. haha, det var roligt! jag har rivmärken på händerna och armarna nu efter lilla vilmas små supervassa tänder, men den hundvalpen är sötast i världen och jag har en gullig film på henne i mobilen.
annars flyter sommarlovet på, kanske lite väl fort.  39 dagar kvar. förlåt ska inte göra er ledsna. buhu.
lyssnar på kanye weeest och är varm i ansiktet. hela jag är varm egentligen men det är ju mysigt att det är sommar!!
intressant? nej. men hejdååå!


Kommentarer
Postat av: olga

aaah 39? det känns så lite.. :(

2010-07-11 @ 19:55:42
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: ANONYM....

snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min... din mammaaaa borde lärt dej lite grannaaa...

TÖNT! så säg till din mammaaaaaa att vi inte är tillsammaaans hälsa från ditt ex låt mej bli ditt ex

2010-07-11 @ 23:06:03

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0