I came to ask you out, been wanting to for days, will you go with me tonight



samma typ av ... dilemman.

_________________________________________________________________________________________

var på robyns signering idag, ensam. haha. det var lite awkward men hon var jättesnäll!
nu sitter jag här och lyssnar på moto boy och har lite smått ångest för att han spelar precis exakt samma tid som salem på torsdag. det är JÄTTEJOBBIGT och driver mig till vansinne!!!
nejdå men det är jobbigt. jag vill inte missa salem, får inte missa salem, absolut inte! men jag vill ju så gärna se moto boy.

and i'm to young to dance, i'm to young to dance
godnatt ~


Kommentarer
Postat av: ottilia

nördar verkligen oskars skiva! sjukt bra! :D

du MÅSTE gå på salem! du kan inte bara dissa honom :'( valet är ju så självklart! <3



sv: ahh! vad kul! :D du får jättegärna gå fram till mig om du ser mig någon annan gång, blir bara glad då!

jag köpte faktiskt inte robyns skiva :/ (hehe.. pengabrist) men har lyssnat på den och den är galet bra den med! :D

2010-06-15 @ 18:34:39
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hahhahaha! Juste! Skrattar fortfarande ihjäl mig!!!!! :D :D <3 <3 <3

2010-06-20 @ 01:19:56

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0