konichiwa records

alltså. hej.
det är dags att jag skärper till mig lite vad gäller min blogg. den och jag börjar bara sjunka lägre och lägre. måste ta tag i det här innan hela bloggen krashar liksom.
jag har precis tagit en superkort promenad och köpt ben & jerry's. nu ska jag laga mat (ta bort locket från sillburken och värma några potatisar), sen ska jag titta på sommarkrysset från TV:N, för att jag inte kunde gå dit med nån. deprimerande. och äta ben & jerry's. caramel chew chew fick det bli. jag vågade inte köpa fairly nuts, läskigt.
jag kan inte skriva nåt långt inlägg, kommer inte på nåt bra att skriva. men nån gång ska jag skriva ett riktigt långt inälgg och så ska jag få 10 kommentarer på det.
jaha. ska laga maten nu.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: olga

sill....uääk!! hahha..förlåt ^^

2010-06-05 @ 20:22:54
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: Filippa

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!! OCH DIN BLOGG SÅKLART :P!!!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 23:45:03
Postat av: annie

hahaha jag såg precis alla dina kommentarer på bloggen! ses imorgon. smsa gärna, men det vill du ju inte :(

2010-06-06 @ 19:50:26
URL: http://turboknuttarna.blogg.se/
Postat av: alvaO

Haha, jag åt half baked en timme efter att du åt den där! :P

2010-06-06 @ 21:03:56
URL: http://citrin.blogg.se/
Postat av: Fialito

Lite sent nu kanske men jag lovar, fairly nuts är BÄST I VÄRLDEN så ät den!!!! töntig att kommentera bara för det men ja, glass är viktigt för mig sådetså:)

2010-06-06 @ 22:05:13

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0