skönt att jag slipper bli 25 ungdomen brinner ge mig eld






<3


Kommentarer
Postat av: Tant Hanna

Jag ser inte vad han skrev :c Skällde du på honom åt mig?

2010-06-13 @ 21:24:51
Postat av: greta

hej greta!

vi är ju vänner!

bill withers

todd rundgren

led zeppelin

kram

oskar linnros



<3

nä vadå vaföskullejadeför!?

2010-06-14 @ 21:21:48
URL: http://riskornvete.blogg.se/
Postat av: Tant

Han kom ihåg dig! :D Han har fortfarande inte godkänt min vänförfrågan, men jag kom på att det inte var du som skulle skälla på honom åt mig.

2010-06-16 @ 11:44:45
Postat av: greta

fast nä egentligen gjorde han nog inte det haha...

vi pratade om facebook och mina kompisar sa att han skulle acceptera dom. då sa jag att vi två redan är vänner... så jaa... inte riktigt så bra som det lät kanske, men jag blev glad ändå!

haha vem skulle skälla åt dig??

2010-06-16 @ 15:09:35
URL: http://riskornvete.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0