what's the point of doing anything if you'll never notice

hej. det förra inlägget var ju ganska onödigt så jag raderade det, livet kan vara jobbigt ibland. vad är det för dag idag? söndag juste. mhm gossip girl är slut ju så nä inget sånt. men det borde ju gå nåt roligt på tv i alla fall haha.

asså. idag var inte världens bästa dag. jag hatar sommarlovsdagar med regn och inget att göra förutom att sitta hemma och titta ut och börja tänka på alla jobbiga saker och bli ledsen, det är så himla jobbigt.
1. vaknade typ 11. 2. smsade och blev lite ledsen. 3. gick upp till frukostbordet hällde upp yoghurt i en gul skål, yoghurten smakade bajs så jag fick ta a-fil i ett glas istället 4. gick och klädde på mig fula kläder 5. satte mig vid köksbordet med ipod-högtalare. gjorde en techno-spellista på ipoden och satt sedan på samma ställe och lyssnade på håkan hellström i typ 2 och en halv timme, uppiggande, not. 6. åt lunch HAVREGRYNSGRÖT, PEPP!!! not. 7. spelade elgitarr, försökte spela in när jag sjöng, det lät jättejättefult vilket gjorde mig sur och ledsen. 8. bestämde mig för att gå och låna skivor i dieselverkstaden (<3), lyssnade på genom eld och sprang dit för jag var lite sent ute och dom skulle stänga om en halvtimme haha. 9. letade skivor och hittade 5 bra, blev GLAD! teddybears, snook, this is head och 2 fibes, oh fibes! <3 10. lyssnade på 25 och gick hem, glad i hjärtat! 11. kom hem, insåg att jag fått värsta feta dissen, blev lite nedstämd.

haha jaja, är gladare nu i alla fall! imorgon signerar ju robyn också och nu ska vi äta laxsoppa och det är typ det godaste som finns!!!
jag saknar faktiskt vilma lite, men hon ser nog inte det här.



hejdå alla glada gåsar, jag hoppas ingen blev deppig av det här inlägget, för det var inte meningen!
PUSS OCH KRAMELIKRAM


Kommentarer
Postat av: olga

hoppas du mår bra snart igen haha :)

synd för dig att jag inte e i sverige säger jag bara..för då skulle jag kunna komma hem till dig och lysa upp din dag!!! :D men vi får träffas i juli :D

2010-06-14 @ 12:08:40
URL: http://olgaaas.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0