en för alla alla för en dagar i arkadien

hej alla glada
roligt att jag inte fått nån kommentar alls på mina senaste tre inlägg. kul.

jag är sjuk. min näsa är helt röd av alla näsdukssnytningar, mitt ansikte är helt varmt och jag har ont i magen. vilken härlig kväll.

just nu på p3: moto boy pratar, mysimysi

mamma lånade harry potter till mig idag, den första boken. så nu ska hilda och jag starta en bokcirkel och läsa samtidigt!!!
hela dagen hemma imorgon (jag stannar nämligen hemma imorgon också)  kommer väl se ut så här typ:
läsa harry potter, snyta mig, sitta vid datorn eller titta på film.
härligt
hm

nu spelar moto boy nån techno-musik på radion det var lite jobbigt för mina öron

förresten har det tydligen kommit en ny ben & jerry's sa vilma. ska googla lite vänta!

*greta googlar*

Fairy Nuts - Karamellglass laddad med rejäla bitar av kanderade nötter och virvlar av krämig kolasås.

gott

nu måste jag snyta mig hejdå

Kommentarer
Postat av: olgiiiiss

krya på dig pk!!!

2010-03-08 @ 21:27:59
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

stackars näsa!

2010-03-09 @ 20:33:39

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0