now count to twenty and here we go again

hej
jag dör
dör dör döööööööööööööööööööööööööööör

jag, amanda, fia och alva dog
I ALLA FALL JAG
ajsfjsfhskjshfkjshdf blir galen
vi tittade i gamla skolkataloger på salem al fakir i fyran sjuan och nian när han gick på VÅRAN SKOLA
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
VÄRLDENS SÖTASTE?????????????????????????????? SKONA MIG SKONA MIG SKONA MIG
hehe
jag tog bilder på han med systemkameran
förlåt men jag blir galen. graghghg

OKEJ LITE BRA MÅSTE JU DET HÄR INLÄGGET BLI SÅ HÄR KOMMER ALLA MINA TILLAGDA ORD I MIN MOBIL I ORDLISTAN (t9) ni vet! lite intressant tänkte jag!

</3, <33, bacill, baciller, äckel, bajsbajs, can't, carro, bebbe, adda, chai, cheap, chey, chill, chillat, Al, blogg, bloggar, bloggen, blommig, alvedon, amadeus, cod, ämil, coldplay, böna, converse, BOY, apelsin, asjfkdl, åsna, aprikos, facebook, fakir, dartanjang, earth, fejan, detektivbyrå, dizz, flaxande, flottig, DÖÖÖÖ, författare, forever, dvd, dummadummadumma, Hadouken, gaga (här kommer massor av HAHAHAHAHA:n och hahahaHAHA:n i olika versioner, men jag orkar inte skriva alla för de är verkligen många okidoki), hallon, hängslen, HÄRLIGT, hårspray, heh, Heh, Hehe, hehe, genomblöta, here, hernekeitto, hick, hicka, hihi, hihihihihi, hilda, in, go, INDIE, inkorg, inmatningsspråk, gretas, ipoden, grrr, gullet, gulligaste, humlebo, gummisnoddar, hurricane, huve, huvet, hypokondri, lalala, kakkaruutu, läskig, läskigt, leopard, kofta, komplimang, komplimanger, loranga, jossan, kotlett, krokodil, lugg, luggen, juno, kwassa, mango, mascara, masarin, marsvin, marvinsmat, matten, nejnej, melon, öijer, ögonbrynet, okbok, oliven, olivia, mobilen, monki, montmartre, mörby, salem, säkerhetsnål, randig, random, pannkaka, paralell, paralellklass, pärlplatta, pärlplattor, RAWR, second, semla, semlor, simpelt, rispuffar, skämmer, skolsyster, solbriller, solero, smsar, smset, popluggen, potter, spaghetti, strumpbyxor, rutig, pyamas, tapenad, taskmört, tatuera, vibb, vibbar, thedamnedcitylights, theodor, vilma, vinchi, vintrig, tönt, töntigt, usb, usch, wef, yes, ympyri


roligt va!

och nej! jag tänker antagligen inte ladda upp bilderna på salem på bloggen! HEHE kanske inte ska spridas och så. bajs.

allt en härlig blogg jag har va
hejdå alla glada rispuffar (ett av orden där uppe ja hoho)

Kommentarer
Postat av: alva.o

nu fick jag lust att kolla på mina inlagda ord :)

jag vet att jag har lagt till salem. och al. och fakir.

kram kram.

2010-03-26 @ 20:36:11
Postat av: olivia

haha oliven <3

jag kan inte kolla det där för jag har nokia, it suxxxx

2010-03-26 @ 22:41:51
URL: http://vapenammunition.blogg.se/
Postat av: Hanna

Loranga, masarin och dartanjang :3

2010-03-27 @ 16:47:50
Postat av: olga

hahahahah alltså gud tog inte det typ en halv timme att skriva upp alla ord hahahha

2010-03-27 @ 18:27:10
URL: http://olgaaas.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0