kan du älska mig som raketen älskar explosionen

jaja hej!
idag har det varit skola, proveN gick INTE BRA.

okej men vad ska jag skriva? nåt nytt, flashigt, häftigt!
MEN JUSTE HERREGUD
jossan såg oskar linnros på urban outfitters alltså DÖDA MIG varför ser jag aldrig några coola människor på stan? suuuck.

i helgen ska det bli kallt, och jag som vill bada. underbart med KALLFRONTER.
whatever. jag sitter och lyssnar på håkan hellström och längtar till november. och jag vill ha dej.

dagen
skola
efter skolan gick alva, kajsa jag och alva till mcdonkel och ena alvan hm blåste upp en ballong och ja vad som hände sen behövs inte. (hahaha) sen gick jag och ena alvan hem till mej och åt jordnötter typ bujs.

GUD VAD JAG VILL BADA
OCH BLI BRUN (lycka till greta!!!!!!!)
OCH ÄTA GLASS
OCH ÄTA VATTENMELON OCH ÄTA ANANANAS

(jag försöker ju göra alla nöjda men ingen blir ju nånsin nöjd)







Kommentarer
Postat av: Hanna

Oskar Linnros-låten är fin, och du är fin, och jag är sjuk, okej?

2010-05-23 @ 00:04:50
Postat av: olga

aaaaah smoothie :D

2010-05-23 @ 14:52:37
Postat av: manda

Fyfaan vad läskiga mördar-ögon Salem har!! LOL

2010-05-23 @ 17:12:02
URL: http://jennefors.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0