S O M L I G A L J U S B R I N N E R A L D R I G U T

heyy!

jag är glaaaad!!! idag har varit en ägig dag, det är SOMMAR, jag har pluggat klart fysiken, blivit vän med världens bästa grabb på facebook, skrattat, ätit torrostade jordnötter och haft ett liv!!!

mitt liv äger och det är sommarlov snart!!!!!
 
 
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss 
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

alla leder till samma bästa låt så LYSSNA FÖR GUDS SKULL

VI SKA KÖPA DAIMGLASS OCH LIVET LEKER
HEJDÅ PUSS OCH KRAM PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: (da

av någon anledning klickade jag på det fjärde pusset från vänster i övre raden.. låten var (y)!

puss & kram

2010-05-21 @ 18:33:47
URL: http://idabjarke.blogg.se/
Postat av: ottilia

grrrrrrym låt!!! :D

2010-05-26 @ 00:24:09
URL: http://ottilia.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0