until the music stop you know i still run this thing like a dance hall queen

hej alla vänliga själar
jag är sjuk! eller ja har varit sjuk i alla fall, jag vet inte riktigt hur jag mår nu.

JAG ÄLSKAR ROBYNS NYA SKIVA ALLTSÅ WOOOH (JA BODY TALK PT. 1)

idag såg jag på förortsungar ååh teo och gustaf skarsgård så himla ggggulliga jag vet inte
okej lite seriöst nu:
vad händer?
kanske kommer till skolan imorgon, tänker lyssna på robyns skiva hela vägen och mm sen fredag och VÄRLDENS BÄSTA DANS. sen lördag vårbetessläpp med korna hahaha det låter så himla töntigt men det ska bli så mysigt. sen söndag ja salem al fakir yey
men jaja vad ska jag skriva? jag har liksom inget vettigt att dela av mig av just nu. inga roliga åsikter eller sånt. så hejdoo

JO

ps. grrrrrrr alva borgström om du läser min blogg, vet inte om du gör det så: DU SKA INTE SÄLJA DIN BILJETT OKEJ SVARA PÅ MITT SMS. ds.


Kommentarer
Postat av: alva

min mobil är sönder

2010-05-05 @ 19:55:43
Postat av: Tant

Salem? var? :o

2010-05-08 @ 00:08:30
Postat av: greta

men hanna, jag trodde du visste det! berns ju, imorgon klockan 5!

2010-05-08 @ 11:12:30
URL: http://riskornvete.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hade glömt, okej? ._. Jag vill också gå! ;_;

2010-05-09 @ 02:49:01

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0