each time the wind blows, i hear your voice so i call your name

 

... är så himla dålig på att blogga, men är glad att ni läser ändå.
i alla fall; första rapporten på länge kommer här i form av ett blogginlägg!
dagen började med att jag kom för sent - igen. men för sista gången den här terminen för NU SKA JAG INTE KOMMA FÖR SENT FLER GÅNGER OCH DET HAR JAG BESTÄMT. hade matte och fattade ingenting, hade so och läxprov, skrev frågornas siffror men lämnade X antal rader tomma.

sedan lunch, musikteori, kör, svenska boksamtal om selma lagerlöf-boken (läs den, en herrgårdssägen!).
på boksamtalet räckte jag upp handen och skulle säga 3 jätteviktiga saker men villade bort mig innan jag ens hunnit säga den första = fick säga att jag skulle återkomma, men det gjorde jag aldrig. någon väl genomarbetad läslogg fick jag inte läsa heller, nice.
efter boksamtalet var det kemiprov och det gick bra, SATSAR PÅ MVG WOOO. efter provet, med rosiga provkinder åkte jag och alva till slussen och tog färjan till djurgården (!) där vi promenerade och PRATADE.
nu ska jag vara lite avundsjuk på siri och svara på sms, på min iphone FYRA.

glöm nu inte att daniel adams-ray signerar på bengans på torsdag nästa vecka klockan 17.00!
hejrå
!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hihi GretA!

2010-11-02 @ 19:52:06
URL: http://omkarlekfinns.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0