happy feet feet

heyyy förlåt att jag aldrig uppdaterar men jag har prov på prov på prov på läxa på läxa på läxa på läxa
så jag hinner inte! nu är det i alla fall helg. idag tog jag ner en affisch vid slussen, världens finaste! alva tog en ful på håkan hellström och olga kunde inte sluta röra vid mig...
sa hej då till alva, olga, fabian och linnea och åkte till gullmarsplan där jag DESPERAT LETADE EFTER EN METROTIDNING, VILKEN SOM HELST, LÄST ELLER OLÄST, DAGENS BARA. kunde inte hitta någon. någonstans.
åkte hem och åt mellis, hämtade pengar och åkte till skanstull och mötte alva. köpte en qp-cheese och gick till söderbiografen. såg tusen gånger starkare och den var inte ALLS lika bra som boken. ytlig och ganska generande på sina ställen, men visstvisst, helt okej var den väl...
imorgon är det lördag, jag vet inte vad jag ska göra. sen är det söndag och på måndag är det studiedag<3333 wohoo livet leker.
tjarå

Kommentarer
Postat av: Siri

Heej Greta jo jag fick tag på 2 metro! Håkan var fin såklart... du kan få en? om du vill då alltså

2010-10-09 @ 18:34:37
Postat av: greta

siri, jag hittade en sen, men tack! <3

2010-10-11 @ 13:15:36
URL: http://riskornvete.blogg.se/
Postat av: Siri

oho, visst var han fin?

Juste, nu har jag skaffat blogg, kollart om du vill <3

2010-10-12 @ 12:25:12
URL: http://omkarlekfinns.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0