WINNIG A BATTLE, LOOSING THE WAR

här

önskelista 2006:

Pengar till en: dator, det var det jag först och främst önskar mig, visserligen är det ganska mycket pengar men man kan alltid önska sen önskar jag mig en skiva där artisten heter Sandra Dahlberg, det var andra önskningen. Jag önskar också mig en Mp3 vilket också är mycket pengar men som sagt man kan alltid önska och, det var inte allt. En cd kasett skivspelare. Så önskar jag mig en skiva till som gruppen på skivan heter Bodies without organs.
Jag önskar mig också ett Game Boy.
Jag tror att det bara är det, eller nej jag önskar också mig biljetter till filmen Kalle och chokladfabriken.

önskelista 2007:

- Cykel (fin färg, och helst inte begagnad.)
- Cykelhjälm
- Pengar till digitalkamera (ska försöka att spara dom till det)
- Knappcell till min mini dator (Cr2025)
- Kläder :D (Färger jag gillar mycket: Rosa, grön (inte slajmgrön!) lila, ljusblå, svart och vitt
- Böcker: Halloween-festen , Stackars Lila , Inträdesprovet.
- ”Absolute Music 52"
- Smycken i silver
- Någon slags maskot (hundarna är söta) väldigt stor så att den kan sitta på golvet i mitt rum
- Tofsar
- Mini stereo
- Det där tåggrejsimojsspelet
- Christina Aguileras Singel ”Ain’t No Other Man"

önskelista 2008 (...........)

 TRÖJOR
- Starkt ceriserosa och svarta tröjor
- Svarta och vita tröjor med nått kul tryck eller text

 BYXOR
- Röd o vit-rutiga eller svart o vit-rutiga cheap Monday.

 BÖCKER
- Testamentet av Laura Trenter

 DVD 
- ZIMMER 483 - LIVE IN EUROPE (2DVD)
 SKIVOR
- Tokio Hotel – Shrei
- Tokio Hotel – Zimmer 483 SKIVAN (helst en helt egen, för Vilma har också önskat sig de skivorna….)
 ÖVRIGT
- En lila palestinasjal – eller någon annan färgglad. Fast inte svart och vit.. för det har jag.
- En svart slips


mmmmmmm fräsch
fyller år nästa onsdag! coolt! sitter och försöker komma på något att önska mig, det är ganska svårt.... kommer  bara på iphone 4......

åh den här bloggen börjar tappa det mesta av sin lilla glans.
saknar tiden då den fortfarande var lite underhållande, även för mig.

ääh i alla fall.
har kramat eric saade, mött oskar i johnossi på gatan och sett honom i ögonen i något som kändes som en evighet (djupt), kanske stått några meter från daniel adams-ray, pratat med eric saades gitarrist, fått bästa kramen av eric saades gitarrist, blivit kompis med eric saades gitarrist på facebook och idag åkt hela vägen till biblioteksgatan och urban outfitters FÖRGÄVES då de redan stängt när jag kom fram.

lite rynkor och ett bananleende
greta

ps. rubriken är felskriven med flit okej ds.


Kommentarer
Postat av: olga

aaah bästa inlägget :D

och du vill INTE se min önskelista från 2008..hahaha men jag tror jag har visat dig den...

2010-09-12 @ 21:55:17
URL: http://olgaaas.blogg.se/
Postat av: alva.o

hahahahaa!! jag såg inte att den första önskelistan var från 2006. då tyckte jag det var lite lustigt på något sätt..

2010-09-13 @ 18:44:19
URL: http://citrin.blogg.se/
Postat av: ottilia

MEN ÅH FETT VARFÖR MÖTTE DU JOHNOSSI-OSKAR? :O

2010-09-17 @ 19:17:08
URL: http://ottilia.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0