oh you're so worth waiting for



hej, hade skolval idag, kändes jättekonstigt, ovant och märkligt. jag blev osäker på om jag kanske skulle skriva nåt på valsedeln, tryckte ner den för långt i kuvertet, glömde nästan att slicka igen det och tänkte sedan gå ut från """vallokalen""" utan att pricka av mitt namn. läskigt eller?!?! ja.
sedan skoljoggade vi, jag fick ont i benen men klarade 6 km på typ fyrtio minuter. nä vet faktiskt inte hur lång tid det tog, men det var i alla fall inte så farligt som jag trodde det skulle vara, förutom mina konstiga ben.
sedan kom jag hem, pratade med alva och olga i telefon i två timmar ungefär, försökte göra några mattetal (läskig, svår division med negativa tal) men kunde inte riktigt koncentrera mig efter att jag öppnat skolfotokuvertet............
chattade i alla fall med hilda och alva på MzN sedan och berättade för dem om den lilla åtta-åringen jag såg på tvärbanan igår, med mycket utstående kanintänder och stor glugg + blonda änglalockar. han satt och diskuterade stans leksaksaffärer med sin lillebror och var så jldgfdgj söt, haha
imorgon kanske jag åker på klassresa, VILKET GER MIG ÅNGEST. har så sjukt mycket att göra. en miljon läxor och inget liv och NEJ inga glada miner här inte.
nu ska jag duscha och sen sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: ottilia

kanske?? :O

2010-09-17 @ 22:15:59
URL: http://ottilia.blogg.se/

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0