there's a party in my head and no one is invited

hej
idag vaknade jag halv nio och gick upp för att äta lite blåbär- och lingonfil. sedan chillade jag bara (och smsade med ottilia) tills klockan blev ungefär 13.37 då jag åkte in till stan. gick till topshop och h&m men HITTADE INGET SOM VANLIGT :)
sedan satt jag i kungsträdgården... ensam... och pratade lite i telefon. gick därefter och tog jag tvåan till erstagatan och kände mig cool när håret ba fladdrade i vinden. skoja hahaha men ja.
gick till nytorget och träffade pål och alva inne på 7-eleven. vi köpte juice och gick runt en stund. sedan tog jag tunnelbanan och tvärbanan hem och köpte spanska jordgubbar på vägen (miljöbov, förlåt! gör aldrig sånt annars!!!). promenerade hem och panerade kycklingfiléer i sesamfrön och ströbröd. gjorde hemmagjorda chicken nuggets med couscous och tomatsalsa! fett duktig tjeeeej.
nu står en kladdkaka i ugnen och jag tänkte skölja och skiva jordgubbarna att ha på. yes!
herrå!

Kommentarer
Postat av: Edvin

asså herregud... -.- miljöbov.?

2012-08-25 @ 13:25:24

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0