let's take it easy and celebrate the malleable reality

hej. måste skriva här nu, verkligen!
försvinn inte, FORTSÄTT LÄSA för jag ska göra min blogg roligare. måste göra den roligare.
oke. ligger på sängen och lyssnar på jason mraz och det är fett mys. meow.
ska jag berätta vad jag har gjort idag?
jag har haft sannolikhetslära på matten och räknat med trädgrenar, lärt mej lite om industriella revolutionen på SOn, chillat i matsalen och ätit nachochips, sjungit i liten kvartett med linnea, martin och martin på musikteorin, tagit i från tårna på kören och försökt jobba med mitt och alvas no-arbete om hållbar utveckling på NOn.
fett mys. levt loppan idag alltså!!!
annars då... jag har ont i armbågen och är sugen på mango...


hahaha<3

och: Jason Mraz – Live High
känner mig som en tönt boo

Kommentarer
Postat av: Edvin

HAHAH älskar den där videon!!!!

2011-03-20 @ 22:11:08

använd nu din kreativa hjärnhalva:

ditt namn förstås:
det blir lättare sen om du klickar i här

din mail: (ingen utom jag ser den)

din blogg:

here we go:

Trackback
RSS 2.0